مبانی نظری بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران

مبانی نظری بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران

دانلود

دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

مبانی نظری بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران

 

 

 

 

 

 

مقدمه

 عصر امروز، عصر سازمانهای مبتنی بر دانش  است. مدیریت دانش در راستای دستیابی به منابع نوین دانشی، تئوری های نوینی همچون مدیریت دانش جامعه گرا  که هدف آن دستیابی به منابع عظیم دانش مشتریان است را مورد توجه جدی قرار داده است (رتنا و تی ان جی  ،2011). در سال های اخیر، موضوع مدیریت دانش بسیار مورد توجه قرار گرفته و مدیریت دانش، فرصتی را برای سازمان ها فراهم می آورد که با احتمال بیشتری قادر به تشخیص فرصت های پدیدار شده در بازار بوده و مزیت رقابتی خود را افزایش دهند. مدیریت دانش در ارتباط با بدست آوردن، اشتراک گذاری و بسط دانش مشتریان و با هدف سودرسانی مشترک بین مشتریان و سازمان می باشد.

 

در ادامه به بررسی وضعیت کنونی مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به بررسی نقش و اثر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری اشاره شده و با توجه به نظر سنجی انجام شده در میان مدیران و معاونین و کارشناسان (خبرگان) شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به تحلیل میزان تاثیر عوامل مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته می شود.

 

 

 

کلمات کلیدی:

مدیریت دانش

شعب بانک پاسارگاد

مدیریت ارتباط با مشتری

 

 

 

 

 

 

بیان مساله 

در چند سال گذشته به دلیل مشکلات مختلف اقتصادی اجتماعی و دولتی بودن نظام بانکی و مهمتر از همه میزان فزونی تقاضا بر عرضه، بانک های کشور متاسفانه مشتری مداری و ارکان آن را مورد بی توجهی قرار داده اند و نتوانسته اند به نحو احسن از بازاریابی نوین استفاده کنند. مردم به علت عدم توجه و بها ندادن به نیازها و خواسته هایشان و ارائه خدمات یکسان و مشابه توسط تمامی شعب بانک های کشور هیچگونه انگیزه ای برای  مراجعه به شعب بانک ها نداشته اند. بانک ها باید پیشاپیش به تجهیز نمودن خود -شناسایی نیازها – توقعات مشتریان و همچنین توجه به وضعیت بازار اهمیت قائل شوند زیرا هر بانکی بتواند زودتر از رقبا این نیازها را شناسایی و برآورده کند در میدان رقابت پیروز خواهد بود. 

 

برای بانک ها ضروری است که مشتریان را به خوبی بشناسند و یک رابطه قوی و مورد اعتماد بین موسسه و مشتریانش ایجاد کنند (تیلور و استنلی،1999). مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش ابزارهای استراتژیک کلیدی برای همه سازمانها به شمار می روند بخصوص در محیط رقابتی امروز، همچنین مدیریت دانش یک موضوع مهم برای پیاده سازی و اجرای مدیریت ارتباط با مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری از مباحثی است که امروزه سازمانها را به دوباره اندیشی در راهکارهای برقراری ارتباط با دامنه وسیع مشتریان و تسخیر این دانش گسترده برانگیخته است اما به جرات می توان به این نکته اشاره کرد که برقراری ارتباط موثر با مشتریان بدون بکارگیری مدیریت دانش امکان پذیر نیست(غلامیان و همکاران،1385).

 

مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوری هایی گفته می شود که در شرکت ها و سازمان ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات  بهتر به مشتریان بکار می رود. هدف از مدیریت ارتباط با مشتری درک پیش بینی و مدیریت نیازهای مشتریان موجود است و تکنیکی است که یک سازمان قصد دارد به کمک آن سرمایه گذاری اش را پیرامون رفتارهای مشتری مدیریت کند. در محیط رقابتی امروز استفاده از تکنیک مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری برای کسب مشتری و حفظ مشتریان موجود اهمیت پیدا کرده است(سلامی،2008). اصول مدیریت ارتباط با مشتری چگونگی ایجاد موفق یک سیستم و اجرای آن را برای ارتباط با مشتریان بیان می کند از شروع و اجرای اولیه یک چنین سیستمی، نگهداری آن در زمان های مختلف. سازمان ها با استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری می توانند چرخه ی فروش را کوتاهتر، وفاداری مشتری را بیشتر و ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد بیشتر نمایند، با کمک آن می توان مشتریان موجود را حفظ و مشتریان جدید را جذب نمود. مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی بازرگانی که هدف آن ایجاد و توسعه روابط ارزشمند با مشتری بر اساس دانش است.

 

مدیریت دانش فرآیند توزیع و پخش دانسته های فردی و سازمانی در کل سازمان است که منجر به افزایش بازده و عملکرد کل سازمان می شود(بوکمن ،1998).ابزارهای مدیریت دانش به عنوان عامل اصلی موفقیت شامل کسب و کاربرد مدیریت دانش، انتشار دانش می باشند و همچنین عوامل دیگری همچون عوامل سازمانی، مشتری گرایی، تکنولوژی ارتباط با مشتری می توانند اثرات مستقیم یا غیر مستقیم روی موفقیت CRM داشته باشند. یک اثر غیر مستقیم یک تاثیر در موفقیت CRM است که نه بطور مستقیم بلکه از طریق دیگر عوامل در نظر گرفته شده است(روه و همکاران ،2005؛ اید ،2007؛ چن و چینگ ،2004).

با توجه به مطالب مطرح شده تحقیق حاضر بطور کاربردی به بررسی اثرگذاری و نقش قابلیت مدیریت دانش، متغیرهای سازمانی، تکنولوژی CRM، مشتری گرایی در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری خواهد پرداخت و بدنبال پاسخ به سئوالاتی مانند “اثر مدیریت دانش به عنوان عامل اصلی بر موفقیت کاربرد (اجرا) مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ آیا عوامل وابسته دیگری هم وجود دارند؟ نقش آن ها در موفقیت ارتباط با مشتری چیست؟” خواهد بود.

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

 

فصل دوم:مبانی نظری پژوهش 22

2-1- مقدمه 23

2-2- تعاریف و مبانی نظری  مدیریت دانش 25

2-2-1- تعریف دانش 26

شکل (2- 1): زنجیره داده تا خرد (حسن زاده،1386) 32

شکل (2-2): تبدیل داده به دانش (رادینگ،1382) 33

2-2-3- انواع دانش 33

2-2-4- چرخه دانش 37

شکل(2-3) – چرخه دانش 38

2-2-5- تعریف مدیریت دانش: 38

2-2-6- تاریخچه مدیریت دانش 42

جدول (2-1)- تاریخچه مدیریت دانش 43

2-2-7- فرآیند مدیریت دانش و مراحل  مدیریت دانش 44

جدول (2-2)- مراحل مدیریت دانش از دیدگاه کارایانیس 45

2-2-7-1- پردازش دانش 47

2-2-7-2- انتقال دانش  48

2-2-8- تسهیم دانش 49

ماناسکو(2000) چهار مرحله را برای مدیریت دانش شناسایی کرده است: 52

شکل (2-4)- سیستم مدیریت دانش و مولفه های به هم پیوسته آن 56

2-2-9- اصول مدیریت دانش 56

2-2-10- مزایای مدیریت دانش 57

2-2-11- مدل های مدیریت دانش 59

2-2-11-1- مدل هیکس  59

شکل (2-5) – مدل هفت سی (خوانساری،1384) 61

شکل(2-8) : مدل پایه های ساختمان مدیریت دانش (پرابست و همکاران،2002). 67

جدول 2-3- مراحل و ابزار مدل پایه های ساختمان مدیریت دانش 69

جدول (2-4)- مروری بر مدل های اصلی مدیریت دانش (افرازه،1384) 71

2-2-12- مبانی زیر ساخت مدیریت دانش 72

شکل 2-9 : مبانی زیرساخت مدیریت دانش (سیوان،2000). 73

2-2-13- ضرورت و اهمیت مدیریت دانش در سازمان ها 75

2-2-15- موانع استقرار مدیریت دانش در سازمانها 77

2-2-15-2- عوامل سازمانی 78

2-3- مدیریت ارتباط با مشتری 80

2-3-1- تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری 81

جدول(2-5)- تعاریف مختلف مدیریت ارتباط با مشتری (صلواتی و همکاران،1390) 84

2-3-2- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری 86

2-3-3- ضرورت و اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری 87

2-3-4- فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری 90

2-3-4-1- شناسایی مشتریان سازمان 90

2-3-5- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری 92

جدول (2-6)- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظرات مختلف 93

2-3-6- اصول مدیریت ارتباط با مشتری 94

2-3-7- مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 95

جدول 2-7: مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 98

2-3-9- انواع فن آوری های مدیریت ارتباط با مشتری 100

2-3-9-1- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش عملیاتی 101

2-3-9-3- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش تعاملی 103

2-3-11- دلایل موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری 105

2-3-11-2- بلوغ نرم افزاری سازمان 105

2-3-12- موانع مدیریت ارتباط با مشتری 106

2-3-14- برخی از فاکتورهای ریسک پروژه مدیریت ارتباط با مشتری 109

2-3-15- پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 110

2-3-15-1- پیش نیازهای تکنیکی 113

شکل (2-10) : مراحل پیاده سازی CRM از دیدگاه گارتنر 115

2-3-17- مراحل ارائه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتری 116

شکل (2-11)- فرآیند پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 118

2-3-18- نقاط ضعف و قوت مدیریت ارتباط با مشتری در بانکهای ایرانی 118

2-3-19- مدل های CRM 119

جدول(2-8 )- مدل های CRM 121

2-4-1- مدیریت منابع انسانی 122

2-4-2- مدیریت ارشد (رهبری) 126

2-4-3- ساختار سازمانی 127

2-4-3-1- ساختار نظری 128

الف – ساختار مكانیكی 129

ب – ساختار ارگانیكی 129

2-4-3-2- ساختار عملی 129

ساختار عملی را می توان بر اساس بخش های پنج گانه و یا گروه بندی فعالیت های سازمان تقسیم كرد. 129

ب – ساختار عملی بر اساس گروه بندی فعالیت های سازمان 131

جدول 2-9 : انواع ساختار سازمانی (مینتزبرگ،1374) 134

2-5- چهارچوب نظری 136

شکل (2 – 14) – مدل تحلیلی موفقیت ارتباط با مشتری (گریدومورنو، پادیلاملندز،2011) 141

2-6- پیشینه تحقیق 141

2-6-1- پژوهش های خارجی 141

جدول (2-10)- مطالعات انجام شده بر فاکتورهای موفقیت و ریسک مدیریت ارتباط با مشتری وعملکرد آن 144

2-6-2- پژوهش های داخلی 145

 

 

فهرست منابع

 

  • راهنمای اخذ 50 نمایندگی رایگان و بدون سرمایه

    راهنمای اخذ 50 نمایندگی رایگان و بدون سرمایه دانلود توضیحات:اگر سرمایه مورد نیاز برای شروع به کار ندارید ما به شما کارهایی را معرفی میکنیم که برای شروع دیگر نیاز به سرمایه و پول ندارید. تعداد و تنوع این مشاغل…

  • عوامل موثر بر توزیع ناعادلانه درآمد و کاهش رشد اقتصادی در اقتصاد ایران

    عوامل موثر بر توزیع ناعادلانه درآمد و کاهش رشد اقتصادی در اقتصاد ایران دانلود دانلود پایان نامه رشته اقتصاد عوامل موثر بر توزیع ناعادلانه درآمد و کاهش رشد اقتصادی در اقتصاد ایران    چکیده اسلام، همه انسان ها را به سمت…

  • آب و كوه در اندیشه و حیات بشر

    آب و كوه در اندیشه و حیات بشر دانلود آب و كوه در اندیشه و حیات بشر   مقدمه:  این موضوع كه آب و كوه از آغاز حیات انسان اهمیتی شایسته داشته‌اند موضوع تازه و ناگفته‌ای نیست. حتی بشر غار…

  • پاورپوینت سيستم روشنايي لوله نوری

    پاورپوینت سيستم روشنايي لوله نوری دانلود پاورپوینت سيستم روشنايي لوله نوری دسته بندي : فنی و مهندسی » برق، الکترونیک و مخابرات جزئیات و دریافت توضیحات:پاورپوینت با موضوع سيستم روشنايي لوله نوری، در قالب ppt و در 68 اسلاید، قابل…

  • نقشه ی زمین شناسی استان کهگیلویه و بویراحمد

    نقشه ی زمین شناسی استان کهگیلویه و بویراحمد دانلود توضیحات:این فایل شامل سازندهای زمین شناسی کل استان به صورت شیپ فایل می باشد و در محیط نرم افزار GIS قابل نمایش و قابل ویرایش می باشد. برای تهیه ی نقشه…

  • دانلود پاورپوینت ترک های ساختمانی

    دانلود پاورپوینت ترک های ساختمانی دانلود دانلود پاورپوینت ترک های ساختمانی جهت رشته معماری در 22 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مديريت و نگهداري ساختمان، يكي از موضوعات مهم…

  • گزارش کارآموزی آشنایی با دوربین های مدار بسته در شركت خدماتی آرین كاران

    گزارش کارآموزی آشنایی با دوربین های مدار بسته در شركت خدماتی آرین كاران دانلود گزارش کارآموزی آشنایی با دوربین های مدار بسته در شركت خدماتی آرین كاران دسته: برق بازدید: 6 بار فرمت فایل: docx حجم فایل: 173 کیلوبایت تعداد…

  • تحلیل نقاشی کودکان تهرانی و ارزیابی خلاقیت در آنها

    تحلیل نقاشی کودکان تهرانی و ارزیابی خلاقیت در آنها دانلود دانلود پایان نامه رشته روانشناسی تحلیل نقاشی کودکان تهرانی و ارزیابی خلاقیت در آنها     *قابل استفاده برای گروه هنر و گرافیک   چكیده در این تحقیق به بررسی…

  • آموزش جامع اکسل

    آموزش جامع اکسل دانلود   پرداخت و دانلود برچسب ها: آموزش جامع اکسل دسته بندی: برنامه نویسی » Excel تعداد مشاهده: 2450 مشاهده فرمت فایل دانلودی:.pdf فرمت فایل اصلی: PDF تعداد صفحات: 133 حجم فایل:4,265 کیلوبایت

  • دانلود سوالات عمومی و تخصصی آموزگار ابتدایی

    دانلود سوالات عمومی و تخصصی آموزگار ابتدایی دانلود شامل سوالات با پاسخنامه سوالات عمومی استخدامی سوالات تخصصی استخدامی اموزگار ابتدایی اصل سوالات عمومی و استخدامی سال84 اصل سوالات عمومی و استخدامی سال86 اصل سوالات عمومی و استخدامی سال89 اصل سوالات…

  • تشخیص و ردیابی بدافزارها در محدوده رایانش ابری

    تشخیص و ردیابی بدافزارها در محدوده رایانش ابری دانلود دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته آی تی تشخیص و ردیابی بدافزارها در محدوده رایانش ابری         چکیده زمانی که درمورد بدافزارها در محیط اینترنت و شبکه ها صحبت…

  • پاورپوینت انواع اتصلات ساختمانی (بصورت تصویری)

    پاورپوینت انواع اتصلات ساختمانی (بصورت تصویری) دانلود پاورپوینت انواع اتصلات ساختمانی (بصورت تصویری) دسته بندي : فنی و مهندسی » عمران جزئیات و دریافت توضیحات:پاورپوینت انواع اتصلات ساختمانی، شامل بیش از 100 عکس از اتصالات ساختمانی به صورت تفکیک شده.این…

  • پرسشنامه استاندارد سبک رهبری (سالزمن و اندرکولک)

    پرسشنامه استاندارد سبک رهبری (سالزمن و اندرکولک) دانلود پرسشنامه استاندارد سبک رهبری (سالزمن و اندرکولک) دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت جزئیات و دریافت توضیحات:پرسشنامه استاندارد سبک رهبری، تالیف سالزمن و اندرکولک (1982)، در قالب فایل word، شامل 35…

  • اقدام پژوهی اختلالات شخصیتی

    اقدام پژوهی اختلالات شخصیتی دانلود اقدام پژوهی اختلالات شخصیتی فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: docx تعداد صفحات: ۲۰ حجم فایل: ۸۵ kbفهرستمقدمه.............................................................۶توصیف وضعیت موجود..............................۸گردآوری شواهد (۱)............................................۹فرم مصاحبه بالینی...................................................... ۱۱تشخیص افتراقی:...........................................................۱۲سبب شناسی اختلال وسواس جبری.................۱۳طرح درمان......................................................... ۱۳جدول زمانبندی حل…

  • مدیریت و رهبری در رسانه

    مدیریت و رهبری در رسانه دانلود مدیریت و رهبری در رسانه دسته: مدیریت بازدید: 4 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 19 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 22 اداره كل آموزش سازمان با همكاری موسسه AIBD1 كارگاه آموزشی مدیریت و رهبری2…

  • دانلود پروپوزال آماده ارشد مدیریت بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان

    دانلود پروپوزال آماده ارشد مدیریت بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان دانلود پروپوزال کامل و آماده فرمت ورد قابل ویرایش نگارش حرفه ای براساس اصول پروپوزال نویسی: منبع نویسی داخل متن و پاورقی تعداد صفحات: 20 شامل: مقدمه بیان مسئله…

  • تحقیق حضرت مهدي و نهضت عدالت خواهي

    تحقیق حضرت مهدي و نهضت عدالت خواهي دانلود دانلود تحقیق با موضوع حضرت مهدي و نهضت عدالت خواهي،در قالب word و در 47 صفحه قابل ویرایش.بخشی از متن تحقیق:اينك افق را بنگريد كه خورشيد طالع مي شود ، تاريكي ها…

  • گزارش کارآموزی در بانک ملت

    گزارش کارآموزی در بانک ملت دانلود گزارش کارآموزی در بانک ملت دسته بندي : علوم انسانی » حسابداری جزئیات و دریافت توضیحات:گزارش کارآموزی رشته حسابدرای، در بانک ملت، در قالب فایل word و در حجم 18 صفحه.بخشی از مقدمه:طبق مندرجات…

  • بررسي مقايسه هوش و هيجان كودكان عادي و كودكان كار و خيابان

    بررسي مقايسه هوش و هيجان كودكان عادي و كودكان كار و خيابان دانلود خلاصه پژوهش:پژوهش فوق بررسي مقايسه اي هوش هيجاني كودكان كار و خيابان و كودكان عادي شهر تهران كه سن آنها بين 10 تا 15 سال است و…

  • مقاله توزیع فتیون و آلبومین گاوی در پلاسما، مایعات آلانتونیک و آمنیوتیک در طول رشد

    مقاله توزیع فتیون و آلبومین گاوی در پلاسما، مایعات آلانتونیک و آمنیوتیک در طول رشد دانلود Distribution of bovine fetuin and albumin in plasma, allantoic and amniotic fluids during developmentخلاصه:یک ارزیابی رادیویی برای فتیون گاوی ایجاد شده بود و آن…

  • پروپوزال ارشد رشته مدیریت تاثير رهبري خدمتگزار بر رفتار شهروندي سازماني

    پروپوزال ارشد رشته مدیریت تاثير رهبري خدمتگزار بر رفتار شهروندي سازماني دانلود فرمت ورد قابل ویرایش نگارش حرفه ای براساس اصول پروپوزال نویسی: منبع نویسی داخل متن و پاورقی تعداد صفحات: 19 شامل: مقدمه بیان مسئله پیشینه تحقیق کامل: خارجی…

  • پرسشنامه مهارتهای بین فردی

    پرسشنامه مهارتهای بین فردی دانلود پرسشنامه مهارتهای بین فردی دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت جزئیات و دریافت توضیحات:پرسشنامه مهارت های بین فردی، در قالب فایل pdf، در حجم 11 صفحه، به همراه راهنمای تفسیر نمرات و تفسیر پرسشنامه،…

  • ارائه چارچوب برنامه ریزی منابع سازمانی ابری در سازمانهای ایران

    ارائه چارچوب برنامه ریزی منابع سازمانی ابری در سازمانهای ایران دانلود دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته فناوری اطلاعات ارائه چارچوب برنامه ریزی منابع سازمانی ابری در سازمانهای ایران (مطالعه موردی :شرکت پست )             چکیده :…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی دانلود عنوان: دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی فرمت ورد قابل ویرایش تعداد صفحات:27 فصل دوم مبانی نظری، پیشنه تحقیق و ادبیات تحقیق همراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل…

  • پاورپوینت آموزش انسان و حرکت علوم پنجم ابتدایی

    پاورپوینت آموزش انسان و حرکت علوم پنجم ابتدایی دانلود دانلود پاورپوینت آموزش انسان و حرکت علوم پنجم ابتدایی در قالب 68 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مقدمه: در بين…

  • دانلود پاورپوینت استفاده از کامپیوتر و مدیریت فایل

    دانلود پاورپوینت استفاده از کامپیوتر و مدیریت فایل دانلود عنوان پاورپوینت:دانلود پاورپوینت استفاده از کامپیوتر و مدیریت فایلفرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 19پاورپوینت کامل و آماده ارائه ‌چکیده محتوای فایلدر سیستم عامل Windows XP برای آگاهی از مشخصات کامپیوتر در…

  • تحقیق بازار ها و مناطق آزاد تجاری ایران و نقش آنها در اقتصاد ایران

    تحقیق بازار ها و مناطق آزاد تجاری ایران و نقش آنها در اقتصاد ایران دانلود تحقیق بازار ها و مناطق آزاد تجاری ایران و نقش آنها در اقتصاد ایران دسته بندي : علوم انسانی » اقتصاد جزئیات و دریافت توضیحات:تحقیق…

  • پاورپوینت فرایند یکپارچه رشنال (RUP)

    پاورپوینت فرایند یکپارچه رشنال (RUP) دانلود پاورپوینت فرایند یکپارچه رشنال (RUP) دسته: کامپیوتر بازدید: 8 بار فرمت فایل: pptx حجم فایل: 220 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 16 این پاورپوینت به صورت زیبا و منظم و با محتوای مطالب خوب در…

  • دانلود مقاله جذب سرمايه خارجي در ايران

    دانلود مقاله جذب سرمايه خارجي در ايران دانلود دانلود مقاله جذب سرمايه خارجي در ايراننوع فایل : Word تعداد صفحات : 12فهرستجلب سرمايه و سرمايه گذاري راهي براي تسريع حركت اقتصاد بسوي توسعه و ايجاد اشتغال است و مي تواند به عنوان اهرمي براي شتاب توسعه…

  • پاورپوینت کامل کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی (دکتر علی رضائیان)

    پاورپوینت کامل کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی (دکتر علی رضائیان) دانلود پاورپوینت کامل کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی (دکتر علی رضائیان) دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت جزئیات و دریافت توضیحات:دانلود پاورپوینت تمام فصول " کتاب مبانی مدیریت رفتار…

  • پژوهش آموزش های فنی و حرفه ای و توسعه کارآفرینی

    پژوهش آموزش های فنی و حرفه ای و توسعه کارآفرینی دانلود پژوهش آموزش های فنی و حرفه ای و توسعه کارآفرینی دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت جزئیات و دریافت توضیحات:دانلود پژوهش با موضوع آموزش های فنی و حرفه…

  • تحقیق نظريات درباب معجزه

    تحقیق نظريات درباب معجزه دانلود دانلود تحقیق نظريات درباب معجزهنوع فایل : WORDتعداد صفحات : 30پیشگفتارنظريه تأويل يك نظريه نظريه اى است كه قبول كرده اند ولى تأويل كرده اند , كه اين هم در واقع انكار است اما يك انكار محترمانه اى…

  • دانلود فایل ورد word پروژه ارائه مدلی برای حل مسائل ارضاء محدودیت با استفاده از سیستمهای چند عامله

    دانلود فایل ورد word پروژه ارائه مدلی برای حل مسائل ارضاء محدودیت با استفاده از سیستمهای چند عامله دانلود دانلود فایل ورد word پروژه ارائه مدلی برای حل مسائل ارضاء محدودیت با استفاده از سیستمهای چند عامله دسته: آزمون ارشد…

  • دانلود تحقیق بورس اوراق بهادار و اقتصاد کلان

    دانلود تحقیق بورس اوراق بهادار و اقتصاد کلان دانلود دانلود تحقیق بورس اوراق بهادار و اقتصاد کلان نوع فایل : Word تعداد صفحات : 13فهرست محتوا بورس فقط براي سرمايه گزاران و شرکتها يا همان سرمايه پذيران ، مفيد نيست . بورس منافعي هم براي اقتصاد ،…

  • چالش دولت آموزگار با انقلابیون

    چالش دولت آموزگار با انقلابیون دانلود دانلود پایان نامه رشته علوم سیاسی چالش دولت آموزگار با انقلابیون           چکیده: این پایان نامه در رابطه با چالش دولت آموزگار با انقلابیون است. درواقع یکی از علل عمده…